Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

maandag 2 mei 2016

Winnaar en top 3 Challenge #4

Het is de 2e van de maand dus tijd om de winnaar en de top 3 bekend te maken van
Challenge #4 Something old, something new

De winnaar gekozen met Random generator is geworden:


Joyce Jansen


Gefeliciteerd Joyce!!!!

Wil je voor het innen van je prijs een mailtje sturen naar info@craftaddiction.nl.


Je mag deze winnaarsbadge meenemen en op je eigen blog plaatsen.


De Top 3 gekozen door de Teamleden:

1. Gerie (#49)


2. Marlies (#77)


3. Liselot (#39)




Gefeliciteerd!!
Jullie mogen de Top 3 badge meenemen en op je eigen blog plaatsen.

Iedereen bedankt voor je deelname en graag tot ziens bij onze volgende challenge die morgen weer begint.

Team CraftAddiction

13 opmerkingen:

  1. proficiat dames met jullie winnende kaartjes, zie dat Liselot er ondersteboven van is... ;-)
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met jullie mooie creaties!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat gaaf dat mijn creatie heeft gewonnen. Andere dames ook gefeliciteerd!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jippie...hartstikke leuk dat mijn hanger in de top 3 staat! Super bedankt dames
    en ik zet met trots de top 3 badge op mijn blog! Fijne dag(en) verder,
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik helemaal in de opwinding, haha ....de andere dames te feliciteren, bij deze dames!

      Verwijderen
  5. Super leuk dat mijn kaart in jullie top drie staat! Ik ben er erg blij mee, bedankt!! Ik zal de banner meteen op mijn blog zetten.
    Felicitaties aan Joyce, aan Gerie en Liselot. Mooie creaties! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor het kiezen van mijn kaart in de Top 3! Helemaal vereerd met zoveel mooie en verschillende inzendingen :)
    Ook Joyce, Gerie en Marlies gefeliciteerd!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie top3 dames :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joyce, Gerie, Marlies, Liselot gefeliciteerd met jullie prachtige creaties !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames, prachtige kaarten hebben jullie gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaartjes!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen