Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zaterdag 2 juli 2016

Winnaar en top 3 Challenge #6

Het is de 2e van de maand dus tijd om de winnaar en de top 3 bekend te maken van
Challenge #6 Bloemen en vlinders

De winnaar gekozen met Random generator is geworden:


Ada met deze prachtige kaart:


Gefeliciteerd Ada!

Wil je voor het innen van je prijs een mailtje sturen naar info@craftaddiction.nl.


Je mag deze winnaarsbadge meenemen en op je eigen blog plaatsen.


De Top 3 gekozen door de Teamleden:


1. Franca


2. Wendy


3. Gerie



Gefeliciteerd!!
Jullie mogen de Top 3 badge meenemen en op je eigen blog of Facebook plaatsen.

Iedereen bedankt voor je deelname en graag tot ziens bij onze volgende challenge die morgen weer begint.

Team CraftAddiction

4 opmerkingen:

  1. He wat leuk dat ik in de top 3 sta met mijn kaart, dank jullie wel! De winnares en de andere 2 dames wil ik ook van harte feliciteren!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Franca en Wendy ook van harte gefeliciteerd en wouw wat ben ik blij met mijn
    plekje in de top 3! Dank jullie wel DT team voor het kiezen van mijn vlinder!
    Heel graag zet ik de badge op mijn blog en tot de volgende challenge!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat dames schitterende creaties!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen