Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

woensdag 15 februari 2017

Make a Wish

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog en deze keer heb ik een kaart gemaakt met de mooie lijn Spring Time uit de paperstack van CraftEmotions......het is lente op deze kaart!


De label, het DP en de roze bloemen komen allemaal uit deze mooie Paperstack, de tekst is van ScrapBerry's, de mooie Swirl heb uit chipboard gesneden en bewerkt met VersaMark transparant en witte embossingpoeder. Als basis heb ik linnenkarton Magenta gebruikt en de laagjes DP zijn verhoogd op geplakt met foamtape de blaadjes, parels en bloemen zijn uit eigen voorraad.

Hopelijk heb ik jullie met mijn kaart kunnen inspireren, ik wens jullie nog een hele fijne dag!
Lieve groetjes, Danoesja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten