Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

dinsdag 7 maart 2017

Believe in yourself.....


Believe in yourself,
een mixed media creatie op een mdf ondergrond.




Vandaag is het aan mij om jullie te inspireren.
Het maken van een mixed media creatie met veel verschillende materialen blijft super.




Het sjabloon rondom afgeplakt zodat ik mooie strakke cirkels zou krijgen.
Dit was mijn basis.

Om de cirkels kleur te geven heb ik de mixed media ink spray gebruikt 
van CraftEmotions.
Deze werkt erg fijn omdat je vlak boven je oppervlak kan sprayen zodat het
geen "bende" op je werktafel wordt.

Hierna ben ik verder mijn materialen erbij gaan zoeken.
De vlinder en de metalen cirkel behandeld met gesso en daarna met de spray's gekleurd.
De hartjes en de tak komen uit de collectie van Wycinanka Chipboard en
heb ik gekleurd met spray's en distress inkt.



Als achtergrond stempeltjes heb ik verschillende stempeltjes gebruikt en deze gestempeld met stazon opaque en zwarte inkt.

Op de blaadjes en het hart van de metalen cirkel heb ik 3d lack gebruikt.



Tot de volgende keer,


Hieronder plaats ik de producten die ik gebruikt heb en
die je kan bestellen bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

Een klik op de foto van het product en je komt op de website bij het juiste artikel.



 mdf    gesso    structuur    spatels 
 acryl  spray    spray   

 tak    hartjes    vlek   

 stip    opaque    stazon   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten