Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 30 april 2017

Smile

Goedemorgen allemaal, 
Vandaag is het mijn beurt op dit leuke blog, waar ik een kaartje deel met jullie die ik heb gemaakt met stansen en wat mixed media producten die je kunt kopen bij Craft Addiction webshop.
Ik ben niet echt een kaartmaker maar soms wil ik nog wel eens wat snellers maken en dan is een kaart de uitkomst, deze is gemaakt met meerdere collecties van "Maja Design"en ik ben daarbij uitgegaan van een thema die ze voor een challenge hebben deze maand op een challenge blog. De challenge is zwart/wit plus 1 andere kleur en ik heb gekozen voor oranje wat ik een hele moeilijke kleur vind op te scrappen.....maar daarbij wel erg koningsgezind lol. 

 Smile: 
Ik heb alle de randen van mijn papier gedistressed met Paper Distresser Tool van Tim Holtz deze tool gebruik ik echt heel vaak dus ik heb er ook een stuk of vijf....dat is net als bij ons vrouwen je kunt nooit teveel schoenen hebben toch? Dat heb ik bij deze tool ook hihihi.
Zoals je op de foto hier boven kunt zien heb ik ook veel spray inkt gebruikt en ook wat veren. Een project die je maakt is eigenlijk al heel snel mixed media als je maar iets gebruikt hebt qua stempels, inkt, pasta's en spray's. 
 Hier heb ik gebruik gemaakt van een acetate woord "smile"die ik geplakt heb op het omgekrulde gedeelte van mijn papier zodat hij wat meet gelift word. Aan het einde heb ik wat kleine kraaltje toegevoegd om mijn kaart af te maken. 

Craft Addiction producten gebruikt: 

Bedankt voor je bezoekje aan dit leuke blog en ik wens jullie allemaal nog een fijne Zondag en geniet van het mooie weer....helaas moet ik werken boehoe..

1 opmerking: