Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 25 juni 2017

My Everyday Life

Goedemorgen allemaal, 
Vandaag ben ik weer bij jullie met een 12 bij 12 layout, ook deze keer heb ik weer veel gebruik gemaakt van mixed media producten die te verkrijgen zijn bij de CraftAddiction online winkel. Dit keer heb ik een layout gemaakt met verschillende collecties van "7 Dots Studio" het papier van deze fabrikant leent zich heel goed voor mixed media projecten. Voor deze layout heb ik ook meerdere bloemen gebruikt uit de nieuwe collectie van 49 and Market. Al het chipboard is van The Dusty Attic en is bewerkt met gesso, acrylic paint and spray's! 

My Everyday Life: 
Normaal gesproken ben ik niet zo van het oranje maar ik dacht laat ik eens iets maken wat niet zo in mijn comfortzone ligt en ik denk dat dit aardig is gelukt. Op de achtergrond heb ik gestempeld met verschillende stempel waarvan een de Crealies Clearstamp Bits Pieces no 11 Sparkle dat is zo een leuke stempel zeker voor achtergrond werk. 

Het onderwerp van mijn foto is tevens mijn werk ik ben opticiens en dacht laat ik eens wat anders scrappen van mensen ;-) Na het stempelen heb ik met witte pasta het chicken wire stencil gebruikt op verschillende plekken op mijn layout en daarover heen heb ik chipboard chicken wire gebruikt van The Dusty Attic. 


Ook heb ik op het einde wat metalen elementen toegevoegd maar ook twee flairs {buttons} van Cuts2luv deze zijn zoooo leuk om op je werk te gebruiken. Maar ook twee brillen {piloten} en een verrekijker en ook nog wat prills en glass glitter.

Craft Addiction producten gebruikt: 

Bedankt voor je bezoekje aan dit leuke blog en ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en met dit weer kun je weer lekker gaan freubelen toch? Enjoy xox

3 opmerkingen: