Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

woensdag 23 augustus 2017

Zee/Strand Mixed Media

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat onze GastDesigner Cindy Wille alweer haar laatste creatie zien.
Cindy bedankt dat je deze afgelopen twee maanden onze Gast Designer hebt willen zijn. We hebben genoten van je mooie creaties en je duidelijke youtube filmpjes.
Jammer dat je de tijd niet hebt om vast in ons team te komen.

We wensen je alles goeds in je verdere Mixed Media carriere.

En dan volgt hieronder het bericht van Cindy.

"Vandaag alweer de laatste keer dat ik iets mag laten zien op het CraftAddiction blog. Nicole, super bedankt dat ik de afgelopen 2 maanden mijn eerste Mixed Media DT avontuur bij jou heb mogen beleven 💓

Om in de sfeer van de challenge te blijven besloot ik een canvas te maken met een zee/strand thema. Als ik niet naar de zee ga, haal ik de zee maar naar mij ;).


Ik gebruikte een klein canvas als basis. Om structuur te creëren heb ik er reepjes voegband en crispy lint opgeplakt. Dit heb ik daarna bewerkt met Modelling Paste. Onder het frame heb ik nog extra kaasdoek gebruikt omdat ik verder niets had wat in de richting van een visnet kwam ;).


Verder heb ik allerlei verschillende kleuren ink sprays gebruikt en natuurlijk mijn gelieve Nuvo Embellishment mousse.


Benieuwd naar een 'before & after' video? Ik heb er natuurlijk ook weer een YouTube video van gemaakt ^_^.


Liefs, Cindy"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten