Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zaterdag 20 januari 2018

Minibox met boordevol inspiratie

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om mijn DT bijdrage te laten zien voor de  CraftAddiction Mixed Media challenge groep, die nog loopt tot 31 januari

Ik heb een mini-box gemaakt om kaartjes in te doen met hierop wensen, klusjes, opdrachten, inspiratie-ideeen en dingen om te onthouden, in te doen.

Normaal heb ik overal losse papiertjes liggen waar ik dingen opschrijf als me iets te binnen schiet wat ik moet doen of onthouden, maar ik hoop dat het me lukt om het op deze manier bij elkaar te houden, wat er ook nog eens leuk uitziet....




Het doosje komt uit de kringloop, en is niet heel groot-was een verpakking voor kerstkaarten-
maar groot genoeg om er kaartjes in te zetten waar ik al die to-do/wish dingen  op kan schrijven en geordend bij elkaar heb.

Eerst heb ik het doosje 2x in de gesso (DDBD) gezet, Toen dit droog was heb ik met de DDBD maskstencil (chicken wire) op het deksel structuur (structuurpasta van DDBD)aangebracht en ook op een paar plaatsen op de zijkant, daarna met acrylverf met rose en groen onregelmatig gedept tot alles kleur had. Hier en daar de randen geaccentueerd met gelatos, ook rose en groen. Verder heb ik de zijkanten en binnenkant van het doosje beplakt met scrappapier en een randje washitape (uit mijn eigen voorraad) .

Verdergegaan met aankleden van het deksel door er diverse  decoratie op aan te brengen.. Ik heb 2 hartjes gestanst en een swirl, (al wat oudere stanzen van Marianne Design die ik nog heb) de swirl gekleurd met stempelinkt (dew drop bamboo leaves en pistachio van memento). Gedroogd en aan de linkerkant gelijmd. De hartjes heb ik schuin over elkaar met 3d foam dots bevestigd. Ik heb het nog een paar spray-tjes gegeven met de dylusions spray ( bubblegum pink)

Als laatste nog diverse bloemetjes, vooral roosjes en flatbackpearls en 2 kleine hartjes bovenin de rechterbovenhoek. Uiteindelijk heb ik de meest felle kleuren toch nog een beetje afgezwakt met wat witte gesso. Als laatste heb ik met een vinger nog hier en daar wat accenten (Nuvo) embellishment mousse ( Fresh Copper) gezet.

Ik hoop dat ik jullie met dit idee  geïnspireerd heb en dat het je net dat zetje kan geven  om nog mee te doen met onze challenge. Hij duurt nog tot 31 januari, en wij zijn heel benieuwd naar jullie creaties! Dus: doe allemaal gezellig mee!

Veel freubelplezier!

Groetjes, Jenny

producten die ik gebruik en te bestellen zijn bij de webshop van CraftAddiction,
          

        

           

          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten