Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zaterdag 24 februari 2018

Art Journal - Start doing things you love...


Goedendag allemaal!

Vandaag wil ik jullie inspireren met weer een nieuwe creatie. Helaas door persoonlijke omstandigheden zit ik even thuis. Ik heb daarom besloten om een art journal bij te gaan houden als een soort dagboek. Dit is mijn allereerste art-journal pagina die ik gemaakt heb en die alles vertelt in deze 2 pagina's hoe ik me voel en hoe ik me erop ga richten. Ik heb er ook een tutorial van gemaakt en deze moet ik alleen nog bewerken. Zodra ik deze klaar heb, zet ik hem uiteraard weer online op onze CraftAddictionYoutube kanaal!  Ik zou het fantastisch vinden als je volger wilt worden van ons kanaal en zorg er dan van dat je ook op het belletje drukt, want dan krijg je automatisch een melding de volgende keer als een van ons weer een nieuwe video plaatst en hoef je toekomstige filmpjes niet te missen. En natuurlijk zouden we het leuk vinden als je een duim wil geven als je de video top vindt.

Ik heb deze Art-Jounal ook speciaal gemaakt voor www.craftaddiction.nl en bijna alle producten zijn hier ook te koop die ik gebruikt heb.



De volgende materialen heb ik gebruik van CraftAddiction:


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie ! Bedankt voor de leuke babbel op de beurs !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice post really ! I apperciate your blog Thanks for sharing,keep sharing more blogs.

    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen