Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

maandag 23 april 2018

Theedoos ...

Goedemorgen allemaal,


Vandaag mag ik jullie inspireren met deze creatie die ik maakte voor CraftAddiction.
Ik heb een theedoosje voorzien van een 'MixedMedia jasje'.
Ik heb gebruik gemaakt van o.a. DDBD structuurpasta en DDBD maskstencil 'Patch' en diverse sprays van 'Psst, Dylusion's Ink spray en de Gilding wax van 'Coosa' 



Hier zie je ook de artikelen die ik heb gebruikt van CraftAddiction en kun je via de product-links direct naar de webshop 
https://www.craftaddiction.nl/

 




          


      



   


    
    










         


    



2 opmerkingen:

  1. Weer zo'n mooi Nicole! Verkopen jullie misschien ook wat tijd? Zou zo graag meer in deze richting doen...maar ja die 24 uur blijkt steeds maar niet rekbaar :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice post really ! I apperciate your blog Thanks for sharing,keep sharing more blogs.

    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen