Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 20 mei 2018

Mixed Media Canvas!


Hallo lieve allemaal, vandaag is het mijn beurt om jullie te mogen inspireren hier op het CraftAddiction Designteam Mixed Media Blog, hiervoor heb ik van een canvas een klein cadeautje gemaakt voor onze kapper die 60 werd, met toestemming van hem en zijn personeel mag ik dit hier laten zien!


Als eerste heb ik het canvas bewerkt met witte gesso en een sponsje, daarna heb ik structuurpasta aangebracht met een stencil en alles op kleur gebracht met de mooie Nuvo Shimmer Powders Violet Brocade en Cherry Bomb en water.
Dit alles heb ik steeds tussendoor gedroogd met de heattool.
Daarna heb ik wat gestempeld met een tekststempel, eerst wat afdrukken op een kladje zodat de stempel niet te hard overkomt.


Alle zwarte stansjes behalve de filmstrip zijn bewerkt met distres ink black soot en clear embossingpoeder.


Achter alle onderdelen zit wondgaas, de lila bloem is uit mijn zelfgemaakte voorraad en verder nog wat gespetterd met zwarte gesso verdund met water en een penseel.


De tekst is zelf geschreven en een beetje een geintje, het is een mooi stel samen en je gaat altijd naar huis met een big smile bij deze kapsalon!

Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren!
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte producten uit de webshop van CraftAddiction zijn:

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding


1 opmerking:

  1. Lijkt me veel werk, ziet er erg mooi uit.
    Die komt denk ik wel te hangen in de kapper.
    Heel leuk gemaakt!
    Fijne Pinksteren verder en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen