Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

donderdag 15 september 2016

Een vrolijk Kerstfeest

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie in te inspireren.


Ik ben met de Tent CardArt van Dutch Dooabdoo aan de slag gegaan.......en wat is hij leuk!!!

Het hertje, Reindeer flying, is van Wild Rose Studio net als het hele mooie Designpapier, Birds and Berries.

Het hertje heb ik ingekleurd met la Petite Aquarelle van Sennelier met Precision penselen van Raphaël, no 0, 2/0 en 3/0.
Ik heb naast het hertje een nieuwe kersttekst, een vrolijk Kerstfeest, van CraftEmotions gestempeld.
Ook heb ik wat Enamel Embossingpoeder wit van Stampendous gestrooid en verhit met een heattool.
Net of het sneeuwt......

Aan de randen heb ik het stansmalletje sneeuwvlokken van Joy!Crafts gebruikt wat in de Crafty Boutique II Winter Wonderland zit. uitgestanst met Glitterpapier wit.


Met het designpapier uit het paperstack van Wild Rose Studio heb ik de Kerstster gestanst. Uit wit en groen linnenkarton de Dennentakken en Hulsttakjes.
Alledrie stansmallen van CraftEmotions .
Tevens zijn de kleine kertboompjes van CraftEmotions.

De Kerstballetjes van kraft zijn van Dutch Doobadoo Dutch Paper Art Kraft Kerstmis.


Jingle is een voorgestanst kraftlabel met witte tekst van Dutch Doobadoo.

De kleine kertboompjes van CraftEmotions heb ik met Flockpowder van Kippers bewerkt.
Hoe? Dat vertel ik hieronder.
Je plakt de EasyConnect Craft tape op je papier en je legt je stansmal op je tape en haalt hem door je stansapparaat. 
Dan haal je de beschermfolie eraf en strooit wat fluweelpoeder op de tape en wrijft zachtjes over de poeder tot er geen tape meer voelbaar is en je een aaibaar figuurtje hebt.

Dit fluweelpoeder is verkrijgbaar in verschillende kleuren bij CraftAddiction.


)

Dit kun je natuurlijk ook doen met glitterpoeder 








Ik heb met Stazon Opaque Wit op een transparante sheet gestempeld met een dennentakkenstempel van CraftEmotions.
Vind dit echt een supergaaf effect geven!!
Opaque betekent dekkend en nou dat doet deze witte inkt echt.

Verder heb ik hier en daar de DecoArt MediaCrackle paste gebruikt.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
Stay cool!!

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:

                     

1 opmerking:

  1. Oooo...Dit vind ik een geweldige kaart, prachtig van kleur echt heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen