Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

donderdag 19 januari 2017

Birthday wishes......



Birthday wishes....

Vandaag plaats ik een kaartje wat ik gemaakt heb als 
trots DT lid van CraftAddiction
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/

Het was even puzzelen voor me want ik ga binnenkort verhuizen 
en heb al veel hobby-spullen ingepakt.
Heb er toch een romantisch kaartje van kunnen maken.



Het is gemaakt met de mal van Dutch doobadoo 
Shape Art name plate.
Het designpapier is van de nieuwe serie Home & Happiness van Studio Light.
De grote vlinder is een sissix mal.
Voor de takjes bij de bloemen heb ik Berry Sprig snijmal gebruikt van Tonic studios.



Alle onderdelen bewerkt met de distress tool en hier en daar witte structuurpasta aangebracht.
De vlinder gekleurd met distress inkt en de parels aangebracht.
De blaadjes groen gemaakt met distress inkt.

Alle onderdelen geplakt met dubbelkzijdig plakband, foam tape en tacky glue.
De bloemen heb ik geplakt met 3d kit.


Hopelijk heb ik je met deze kaart op een idee gebracht.

De door mij gebruikte artikelen plaats ik hieronder en zijn te bestellen bij
https://www.craftaddiction.nl/
Met een klik op de foto van het artikel kom je in de webwinkel.
Heb je vragen kun je altijd bij mij terecht of rechtstreeks bij de webwinkel.

Tot de volgende keer.




 name plate    linnen    stansvel    vlinder


 blaadjes    distress tool    distress  

 tool     bloemen    crystal drops   


 dubbel    foam tape    tacky

4 opmerkingen: