Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zaterdag 27 mei 2017

Mixed media Notebook


Goedemorgen allemaal,

Ik wens iedereen een hele mooie en warme zaterdag! Wat wordt het heet vandaag!!! Ik hoop jullie te verblijden met een gepimpt notitieboekje. Dit boekje heb ik tijdens een gezellig freubeldagje met mijn vriendin Margreet gemaakt. We hadden allebei tijdens de KGK-beurs in Den Bosch zo'n workshop pakketje gekocht bij Nicole van Craft Addiction en we spraken af dit dan ook gezamenlijk tijdens een freubeldagje te pimpen. Het was supergezellig met koffie, aardbeienslof, lunch en lekkernijen, maar ondertussen allebei ons boekje ook nog eens klaar hahahaha. Dat smaakt naar meer.

Ook mag ik vandaag het blog van Craft Addiction inspireren en ik ook laat dus het notitieboekje zien, maar dan weer in een andere stijl dan Nicole als voorbeeld had gemaakt voor haar workshoppakketjes. Zo kun je dus verschillende kanten uit met een workshoppakket.

Als eerste heb ik met zwarte gesso het boekje in de primer gezet. Daarna heb ik met een stencil van Tim Holtz diamonds en klokken met structuurpasta structuur aangebracht. Vervolgens heb ik allerlei embellishments erop geplakt wat in het pakketje zat, maar ook spulletjes uit mijn voorraad: chipboard van Wycinanka, ijzeren sleutel, klok, tandwieltjes, moertjes van de kluswinkels, jute, bloemenkant. Zie voor specificatie van de materialen onderaan mijn blog.

Toen alles vastgeplakt was met Soft Gloss gel medium en goed droog was, heb ik wederom alles zwart gemaakt met zwarte gesso. Dit heb ik goed laten drogen en daarna kon het opkleuren beginnen.

Voor de kleuren heb ik de Craft Emotions sprays gebruikt (blauw, paars) gebruikt en drie kleuren Nuvo Mousse, te weten: Fresh Copper, Indian Gold en Mother of Pearl. Dit heb ik met mijn vingers en met een kwastje aangebracht totdat ik het gewenste resultaat had.

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:



             

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met dit boekje en als je interesse hebt in ook zo'n workshoppakket, informeer dan vooral even bij Nicole van Craft Addiction 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten