Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

dinsdag 23 mei 2017

Notitieboekje Hope

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie op het CraftAddiction Designteam Blog te inspireren.

Ik pimpte een notitieboekje.
Wat is dat toch leuk om te doen zeg!! 


Hiervoor gebruikte ik het gave Wycinanka chipboardhouten tandwielen en letters en de mooie dekkende Ink Sprays van CraftEmotions.

Daarnaast een hoop leuke items die je thuis kunt vinden, moetjes, blik lipjes, gordijnringetjes en .....oud geld.

Ik heb met zwarte Glimmerpaste van Nuvo en een maskstencil Cijfers van Viva Decor wat structuur aangebracht, rechtsboven en linksonder.

Als fnishing touch de Nuvo Embellishment Mousse Indian Gold gebruikt.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Gebruikte materialen verkijgbaar in mijn webshop CraftAddiction:
https://www.craftaddiction.nl/

              



2 opmerkingen:

  1. Schitterend !!!
    Ik moet nog veel leren (lol)
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtig maar ik laat het liever aan een ander over hoor! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen