Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

woensdag 26 juli 2017

Creativity


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een nieuw Mixed Media project laten zien wat ik heb gemaakt als gastdesigner voor CraftAddiction.
Dit keer geen canvas maar een notitieboekje.


Ik heb een eenvoudig boekje bij de action gekocht en dit opgeschuurd en met gesso bewerkt.
Vervolgens ben ik aan de gang gegaan met allerlei heerlijke producten zoals modeling paste, inks sprays en Nuvo Embellishment mousse.



Ik ben ook wat gaan rommelen met de Kippers Shine pigment poeders en kwam met wat Trial and Error' uiteindelijk tot de conclusie dat je er prima mee kunt stempelen mits je de goede volgorde aan houdt ;). Het was een project van experimenten, zo heb ik ook gekeken wat er gebeurt als je verschillende ink sprays met elkaar vermengt in een spraybottle en hoe je dit op voorhand kunt verdunnen op dezelfde manier. Kijk vooral even mijn video om deze twee technieken  in de praktijk te zien :).


Benieuwd naar de producten die ik bij dit boekje heb gebruikt? Je vindt een lijst met materialen onderaan deze post. 
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe mixed media avontuur vinden ;)

Fijne dag vandaag!

Liefs Cindy

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:
https://www.craftaddiction.nl/

2 opmerkingen:

  1. Een prachtig filmpje heb je gemaakt Cindy! en het resultaat is prachtig!!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi filmpje. Leuk om te zien hoe het tot stand komt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen