Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

donderdag 20 juli 2017

You make me smile!

Goedemorgen lieve allemaal, vandaag mag ik jullie mijn zomervakantie layout in mixed media stijl laten zien hier.


Voor dit thema heb ik een foto van onze zoon Deacon gebruikt, hij vond het heerlijk in het water.
Bij deze vrolijke foto horen natuurlijk ook vrolijke kleuren zoals geel en oranje ivm de zwemvleugels die hij aan heeft, dit was best een uitdaging omdat ik daar niet snel naar pak.
Voor deze layout heb ik de achterkant van dit mooie scrapvel van Studio Light summer feelings gebruikt. Eerst heb ik een deel waar ik zou gaan werken met clear gesso ingesmeerd en daarna heb ik daar met een dabber sponsstokje Creall acrylverf petrol blauw aangebracht, achter de foto zitten 2 labels van kleding die we gekocht hadden en deze heb ik ook met het sponsstokje blauw gemaakt, het schijnt nog wel een beetje door maar dat vind ik wel mooi.
We gooien niets meer weg zie je wel LOL.....


Met Creall acrylverf turquoise heb ik witte structuurpasta eerst op kleur gebracht en daarna met een Dutch Doobadoo maskstencil aangebracht.
De uitgesneden sterren zijn gekleurd met Distress inkt wild honey en de oranje kleur is gemaakt met L'Aquarelle van Sennelier en ook de chipboard hartjes zijn hiermee gekleurd, de randen van de sterren heb ik bewerkt met gelatos (blauw).
De delen visnet is een stans van Marianne Design die bewerkt is met versamark transparant en embossingpoeder.


De letters YOU zijn van CraftEmotions en op kleur gebracht met gelatos en Distress Inkt black soot net als alle andere randjes.
Her en der is gestempeld met stempels van Studio Light (hartje) en Marianne Design (visnet).
De 3D balls small en medium zijn aangebracht met gel medium en op kleur gebracht met Twinkling H2o, onder de sterren zit wondgaas en oranje garen en verder heb ik spetters aangebracht met de Twinkling H2o's en witte gesso verdund met water.
Als laatste heb ik nog Nuvo jewel drops aangebracht maar die zijn helaas moeilijk te zien op de foto's, deze zijn doorzichtig met een vleugje kleur.

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven en dat jullie gezellig meedoen aan onze "Zomervakantie Challenge met een vleugje mixed media"
Ik wens jullie nog een hele fijne week!
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van Craftddiction zijn:
Studio Light scrappapier - summer feelings.
Nellie's Choice - dabber sponsstokjes.
Creall Top Deco acrylverf - petrol blauw.
Creall Top Deco acrylverf - turquoise.
Dutch Doobadoo structuurpasta wit.
Dutch Doobadoo maskstencil - golven.
Ranger Distress Inkt wild honey.
L'Aquarelle van Sennelier.
Wycinanka Chipboard - valentines - day - heart background.
Marianne Design Craftable CR1409 - Tiny's visnet.
VersaMark inktkussen transparant.
Mboss Embossingpoeder - shimmer copper.
CraftEmotions Die - alfabet hoofdletters groot.
Ranger Distress Inkt black soot.
Studio Light stempel - summer feelings.
Powertex 3D Balls small en medium.
Creall gel medium.
Memento Dew Drop inktkussen - tuxedo black.
Dutch Doobadoo gesso wit.
Tonic Studios Nuvo jewel drops - sea breeze.
Nellie's Choice hittebestendige mat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten