Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

dinsdag 11 oktober 2016

'n kleintje erbij.........

Hallo lieve mensen, vandaag mag ik jullie dit babykaartje laten zien met de prachtige nieuwe babylijn van CraftEmotions op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog, ik maak meestal jongens-babykaartjes maar deze keer ben ik voor een meisjes-babykaartje gegaan!



Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art-Tent gebruikt met het linnenkarton in het wit, ook de bloemen van Crealies zijn gemaakt met roze (magenta) linnenkarton, binnenin zit een hele leuke eend, dit is een mal van Tonic Studios en die is bewerkt met memento-inkt, de swirls zijn delen van een grote swirl van CraftEmotion.
Op dit kaartje heb ik dezelfde tekst gebruikt als op mijn kaartje uit de vorige blogpost en daar een randje omheen getekend met een fineliner, verder heb ik nog witte plakparels gebruikt in het hart van de bloemen.

Ik hoop jullie wat inspiratie gegeven te hebben met dit lieve babykaartje, hieronder staan mijn gebruikte producten uit de webshop van CraftAddiction nog op een rijtje;

2 opmerkingen:

  1. Hij is LIEF!! Danoesja, super gaaf dp en de Tonic studios mal is helemaal super. Kei leuk!!
    Liefs, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Danoesja!! De eend is echt heel mooi erbij!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen