Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

woensdag 8 november 2017

Magical ...



Goedemorgen lieve luitjes,

Deze week is de Bedankweek aan de Vrijwilligers van Contour de Twern. 

De vrijwilligers hebben kunnen kiezen uit diverse workshops die hun aangeboden worden door Contour de Twern.
Ik had me ook aangemeld om een steentje bij te dragen om de vrijwilligers te bedanken.

Ze konden zich opgeven voor een Notitieboekje pimpen.
Morgenvroeg is de workshop en dit is het inspiratievoorbeeld.


Ik ging aan de slag met gesso, een servet, Wycinanka chipboard, bloemetjes, een sleutel, wat centen, ringetjes en wat "glasparels".

Ik bracht alles op kleur met de Magicals, Drop Dead Diva, van Lindy's Stampgang.
Deze magicals heb ik onlangs toegevoegd aan mijn webshop.
Dit is een pigment poeder waart een hele mooi glinstering in zit.

Ik heb met een penseel de poeder op mijn creatie gestrooid en daarna met water gesprayd. Dit kan ook andersom en je kunt van de magicals ook een spray maken. Je kunt er tevens je mediums mee op kleur brengen.....ofwel een heel mooi divers product.

Voor de accenten heb ik de Nuvo Embellishment Mousse, Indian Gold gebruikt.

Aan het einde nog gespetterd met de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions, kleuren Eucalyptus en Iris.



Ik wens jullie allemaal een fijne dag.
Stay warm!!

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

(Klik op de foto om rechtstreeks naar het artikel in de webshop te gaan)

      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten