Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

vrijdag 15 juni 2018

MDF foto/kaarten hanger ...


Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag mag ik jullie inspireren op ons CraftAddiction Designteam Mixed Media blog.

Ik heb een grote MDF ring van 40 cm van CraftEmotions omgetoverd tot een kaarten/foto "hanger".


Het MDF en de houten teksten heb ik meteen op kleur gebracht met de Deco & Lifestyle Acryl Chalkpaint, kleur Bloesem.

Met het maskstencil Fantasie Cirkelpatroon en de fijne structuurpasta van Dutch Doobadoo de cirkels op het MDF gezet. Laten drogen.

De teksten heb ik met de Gel Medium op de wasknijpers gelijmd en daarna op de ring verlijmd met de Gel Medium.

Je kunt dus kaarten of foto's in de wasknijpers zetten.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag.
Liefs, Nicole



Gebruikte materialen zijn verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction

Geen opmerkingen:

Een reactie posten