Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

dinsdag 7 juni 2016

Alles Liebe zum Geburtstag

Vandaag heb ik de eer te mogen aftrappen met een eerste DT-bijdrage op ons vernieuwde blog en dat doe ik met een voetbalkaart voor mijn kleine achterneefje Moritz.
Zoals jullie zien kun je de sneeuwbal van Dutch Doobadoo ook heel erg leuk op een andere manier gebruiken.
Dat probeer ik trouwens altijd graag want ook als je iets stanst heb je vaak iets heel leuks bij het "afval" dat weer prima op een creatie gebruikt kan worden. Hebben jullie daar wel eens op gelet of verdwijnt dat automatisch in de prullenbak??


Uit webshop CraftAddiction heb ik gebruikt:

Zwarte cardstock
Witte cardstock
DutchDoobadoo Card Arts sneeuwbol voor de basiskaart
Crealies double stitch rond als witte rand rond de voetbal
Crealies Alles Liebe en Zum Geburtstag tekststansen
Paperpad #28 van Studio Light voor de groene vlaggen
Tacky Glue

Meer details over deze kaart kun je op mijn blog vinden: http://marsvrouw.blogspot.nl/

Fijne dag,


6 opmerkingen: