Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

donderdag 23 juni 2016

Just you & me ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie te inspireren.

Ik ben gaan spelen met de ronde gelli plate GEL4R . 
Ik kan je zeggen dat is echt superleuk om te doen.....je eigen achtergrond creëren.
Ik heb hiervoor het fluweelstructuurkarton 001270/0105 van CraftEmotions gebruikt.

Wat ik er zo leuk aan vind is, dat naast maskstencils, ook achtergrondstempels zich heel goed lenen voor de gelli plates en dat in combinatie met de Memento Dew Drops, kleuren Grape Jelly, Teal Zeal en Nautical Blue

Ik heb hier de Tandwielen achtergrondstempel 130501/1109 van CraftEmotions gebruikt. Echt supergaaf vind ik die. En daarom ook natuurlijk de tandwielen stansmal 115633/0157 gebruikt. Het paartje is ook een stansmal 115633/0154 van CraftEmotions en zo ook de Tekststempel 130501/1122.

Het Designpapier is van Studio Light van de Sweet Romance serie en die mooie bladerenrand is een nieuwe stansmal van Studio Light horende bij de Beautiful Flowers lijn.
Dezelfde bladeren van de randmal heb ik gebruikt bij de bloementoef en zo ook het leuke klimoptakje LR0206 van Marianne Design.

Ter afwerking blauwe besjes, bloemen en een parelketting gebruikt.

De kolibri komt uit het paperstack Romantic Orchid en vond ik hier wel bij passen.
De randjes wit gemaakt met Deco Art Media Crackle Paint.
Ik heb voor deze kaart linnenkarton en parelmoerkarton (lila) gebruikt.




Bedankt voor het langskomen en hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijne dag!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:

                

7 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi!! Wat zijn er toch weer mooie spulletjes uitgekomen!!! Echt onwijs mooi!!!
    Om trots op te zijn.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Nicole !!
    Heel mooi achtergrond prachtige kleuren combi top !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nicole wat super mooi en wat heb jij hele leuke materialen gebruikt ! Tophoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen