Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

dinsdag 30 augustus 2016

Friends

Goedemorgen lieve mensen, vandaag laat ik jullie zien waar ik gisteren heerlijk aan gewerkt heb.
Het is geen kaart maar een LO en dat moet vaak even groeien in mijn hoofd maar het is zo leuk om te doen dus er volgen er vast nog meer en ik hoop jullie hier ook inspiratie mee te geven.


Deze foto kreeg ik van mijn vriendin en die vond ik zo leuk dat ik hem gebruikt heb op deze LO.


Het mooie DP is het scrappapier Juliet - Ballerina van ScrapBerry's, hiervan heb ik de rozenrand uitgeknipt en de halve cirkels aan de randen, alle randjes zijn ruw gemaakt en bewerkt met Distress-Inkt Vintage Photo, dit alles heb ik op een wit vel linnenkarton van 30,5x30,5 geplakt, de rozenrand is verhoogt opgeplakt en overal komt er wondgaas tussenuit. Met de Creall acrylverf mosgroen die ik met water verdund heb is de achtergrond achter de foto gemaakt, deze ondergrond heb ik wel eerst bewerkt met clear gesso. Met een Dutch Doobadoo mask stencil (Bubbles) heb ik Structuurpasta  die gemengd is met Creall parelmoerverf rood en een beetje witte gesso zodat je een roze kleur krijgt aangebracht. Met deze rode parelmoer verf die verdunt is met wat water heb ik spetters aangebracht net als de witte spetters van gesso met water. Her en der zitten wat 3D balls small die ik wat door de gesso en verf heb gehaald en deze zitten vastgeplakt met Creall Gel Medium. De grote roze bloem is ook van ScrapBerry's.



Geniet allemaal nog van deze mooie week en a.s. zaterdag begint er hier weer een nieuwe leuke challenge!
Lieve groetjes, Danoesja.

1 opmerking: