Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 21 augustus 2016

Reminder Challenge 7/8 Zomer - Vakantie

Goedemorgen lieve luitjes,

Een beetje later dan de bedoeling, maar vandaag is het mijn beurt om een reminder te laten zien voor de Challenge Vakantie op ons CraftAddiction Designteam en Challengeblog.

Je kunt nog meedoen tot en met 31 augustus. 
Wat kun je winnen?
Een top 3 plek en een waardebon van € 10,00 te besteden in de webshop CraftAddiction.

Dit is mijn reminder:


Het is een Mixed Media canvas van 30 x 30 cm welke ik gemaakt heb met een MDF cirkel van CraftEmotions, gesprayd met zelfgemaakte sprays van de Creall Parelmoer verven in spraybottles van Nellie Snellen, heel veel leuke embellishments, waaronder zelfgemaakte van de Creall lichtgewicht klei, het ovale lijstje (rechts bovenin) en houten ornamenten van CraftEmotions.

Het maskstencil wat ik links onder in de hoek gebruikt heb zijn de Onregelmatige stippen en op de MDF cirkel heb ik de Fantasie cirkelpatroon, beide van CraftEmotions, gebruikt.
Ik werk altijd graag met de structuurpasta van Dutch Doobadoo, hiervoor gebruik ik dan een paletmes.

Ik heb met een scriptstempel gestempeld op tissuepaper en met Multicoat mat op het canvas gelijmd.

De kleuren spray van de Creall Parelmoer verven die ik gebruikt heb zijn de kleuren: rozeblauw en blauwgroen.
Met blauwe Bister diepere schaduwen aangebracht in de bloemen.

Tot slot heb ik met aquarelpotloden van Staedtler wat roze accenten aangebracht op een paar blauwgroene schelpjes (links onderin).

Een heattool en een hittebestendige mat zijn fijne hulpmiddelen om te werken met een Mixed Media project.

Ik heb het canvas zo gemaakt dat je de foto kunt wisselen.

En dan volgen hieronder wat detailfoto's.


Tot slot kun je hier zien dat je de foto kunt wisselen..
Hiervoor heb ik een ronde uit het canvas gesneden en twee transparante sheets op elkaar geplakt en voor de ronde geplakt. Nu kun je gezellig je foto's wisselen en dus blijven genieten van je creatie met iedere keer een nieuwe foto.


Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren.
Bedankt voor het langskomen.

Fijne zondag!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:

                      

4 opmerkingen:

  1. Toppie Nicole, er is weer zo onwijs veel moois te zien (voor mij nog steeds een raadsel hoe je het elke keer weer doet) en de meiden staan er zo enig op!!!

    x Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie creatie Nicole. Ik vind het knap!!! Mooie foto van mooie dames. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw !!! Super mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen