Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

donderdag 19 oktober 2017

Lost your keys?


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie inspireren met een herfstachtig sleutelkastje/vogelhuisje in mixed media stijl.

Ik heb mij vooral laten inspireren door herfst, vallende bladeren, houttextuur van de bomen en de warme kleuren van de herfst op basis van onze moodboard van oktober. Allereerst heb ik het huisje in de zwarte gesso gezet. Daarna heb ik op de zijkant met een stencil de houtnerven aangebracht met structuurpasta en de houten onderdelen als de muurstenen bevestigd. Alles wederom zwart gemaakt met gesso.


Toen ben ik aan de gang gegaan met het dak. Ik heb hierop tissue paper geplakt met een gelmedium (eerst lekker gekreukt uiteraard). Daarna nog wat baksteentjes en powertexballetjes voor extra structuur. De herfstbladeren zijn van klei gemaakt van Makin's Push molds blaadjes en deze laten drogen. De vogels zijn chipboard en komt bij de Action vandaan.

Toen alles in de zwarte gesso zat, ben ik gestart met de verschillende kleurensprays van Craft Emotions totdat ik tevreden was. De volgende sprays heb ik hiervoor gebruikt: Eucalypta, Dark brown, oranje. Vervolgens met de wax van Nuvo de accenten verder aangebracht. 


Toen kon natuurlijk het decoreren beginnen en ik heb zoveel mogelijk met natuurlijke producten gewerkt, zoals eikeltjes, sisal, besjes en natuurlijk kunnen bloemen niet ontbreken. De bloemen zijn uit mijn voorraad.


De sleutels aan de binnenkant zijn van Wycinanka en heb ik ook met Nuvo gekleurd.



De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:

 
Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten