Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

woensdag 11 oktober 2017

My first ATC's


Goedemorgen lieve allemaal, wat hebben we al mooie inzendingen bij de challenge van CraftAddiction op facebook en mocht je ook mee willen doen KLIK dan even door en word lid. Vandaag laat ik jullie mijn eerste ATC kaartjes zien die ik gemaakt heb voor het CraftAddiction Designteam Mixed Media blog.


Wat is dit leuk om te doen en er volgen er vast nog wel meer hihihi.
Eigenlijk wilde ik een pagina maken voor in een Art Journal maar ik was er niet tevreden mee dus toen heb ik er 4 kleine ATC kaartjes van gesneden en zo zie je maar je moet nooit iets weggooien!
Op een vel aquarelpapier heb ik afdrukjes gemaakt met een acryl-stempelblokje en acrylverf, de verf heb ik op het acrylblokje gedaan en met een brayer uitgesmeerd en dit meerdere malen op het papier gedrukt met alle kleuren, daarna heb ik nog wat verf aangebracht met mijn vingers en een maskstencil, verder nog wat gestempeld met memento.
De harten zijn gestempeld met VersaMark transparante inkt en bewerkt met zwarte embossingpoeder.
De tekst is zelf geschreven met een fine liner en verhoogd opgeplakt, eronder zit wat blauw garen, alle randen zijn be-inkt met distress inkt (stormy sky) en als laatste heb ik ze op wit linnenkarton geplakt zodat ze wat steviger zijn.
Ik ben benieuwd wie van jullie ook wel eens ATC kaartjes maakt?

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!
Nog een hele fijne creatieve week allemaal.
Lieve groetjes, Danoesja
Hieronder vind je de gebruikte materialen van CraftAddiction.


1 opmerking:

  1. Hoi hoi wat een leuke atc kaartjes en het is ook zo leuk om te doen maar ja een potje tijd zou niet gek zijn hihi
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen