Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

dinsdag 31 oktober 2017

Super bedankt.....





Lieve allemaal

Vandaag plaats ik mijn laatste creatie als DT-lid van CraftAddiction.
Door drukke werkzaamheden zoals mijn werk, het geven van workshops
en het maken van creaties voor andere Design-teams heb ik dit besluit genomen.
Mijn hobby is mijn leven, wil alles meer dan 100% doen en soms moet je dan keuzes maken.

Vandaag heb ik dan ook een bedankkaartje gemaakt voor het team en mijn volgers.


Als basis voor de achtergrond heb ik een afdruk met de gelli-plate en acrylverf gebruikt.
De kleuren groen, blauw en geel gebruikt.


Hierop heb ik een stempel afgedrukt op een stukje tissuepaper en deze met 
multi coat mat opgebracht. Toen het goed droog was nog wat witte gesso erover gesmeerd met de vingers en met een babydoekje wat vervaagd.

Het sjabloon gebruikt met structuurpasta een de linkerkant van de kaart.
Dit alles goed aan de lucht laten drogen.

De sprays gebruikt en gedoseerd met een billen-doekje en keukenrol.
Het gedeelte zonder structuurpasta heb ik door de sissix gehaald met een
embossingmal. Een super resultaat en de embossingmallen blijven leuk om te gebruiken.



Dit zijn de producten die ik gebruikt heb voor deze kaart.
Onderaan de post zal ik ze nog vermelden met kleine foto's en als je hierop klikt kom je in 
de webwinkel van CraftAddiction bij het juiste artikel.



Hier kan je goed zien dat na de laag op laag bewerking alles toch nog goed te zien blijft.
De stempel op het tissuepaper blijft er nog goed doorheen te zien.


Als laatste de bloemetjes wat naar voren laten komen door in ieder hart van het bloemetje enkele nuvo crystal drops te plaatsen.
Het stempeltje nog plaatsen en super bedankt........

Nicole super bedankt voor het opstapje wat je me gegeven hebt, de leuke tijd.
Danoesja, Anita en Chantal super bedankt voor de gezelligheid en jullie creaties.
Het is geen afscheid we blijven elkaar volgen en
komen elkaar zeker nog tegen in deze mooie hobby-wereld.





 sheet    heattool    gelli    brayer

 structuur    gesso       coat   

 sjabloon    ink spray   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten