Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

dinsdag 3 oktober 2017

Challenge #10 - Mixed media Moodboard oktober 2017


Voordat we overgaan naar onze nieuwe challenge willen wij jullie eerst laten weten dat onze maandelijkse challenge voortaan verder gaat op Facebook en wel onder de naam CraftAddiction Mixed Media Challenge groep! Zoals jullie weten, heeft CraftAddiction vanaf begin 2017 een ommezwaai gemaakt naar meer Mixed Media in de webshop. Daarom hebben wij besloten om onze challenge voortaan ook helemaal te richten op mixed media. 
Wij gaan dus vanaf deze maand alleen nog maar door op Facebook in deze speciaal aangemaakte groep. 
De challenge maken we uiteraard wel kenbaar op ons CraftAddiction blog die ook gewoon blijft bestaan en onze DT-leden blijven op dit blog je ook zeker wekelijks inspireren, maar je creatie voor de challenge kun je dus vanaf nu alleen maar uploaden via Facebook.

Wordt dus vooral volger op onze nieuwe
CraftAddiction Mixed Media Challenge Groep 
(klik op deze link om direct naar de Facebook groep te gaan)
en doe gezellig mee met onze Moodboard challenges!

SPELREGELS VOOR DEELNAME AAN ONZE CHALLENGE OP FACEBOOK:
* Je creatie moet in mixed media stijl zijn en geïnspireerd op de maandelijkse moodboard (de uitleg over een moodboard staat vermeld op Facebook in onze groep)
* Je creatie moet nieuw zijn en niet al ergens gepubliceerd en je mag met maximaal 2 creaties per challenge deelnemen. Het is toegestaan je creatie te combineren met andere challenges op FB en/of blogs.
* Upload je foto voor de challenge hier het fotoalbum van de betreffende moodboard. Alleen als je foto in dit album staat, doe je mee aan de challenge van de maand.
* Plaats een bericht op de tijdlijn van deze challengegroep met een foto van je creatie en een link naar je blog indien je deze hebt (niet verplicht), zodat wij allemaal kunnen genieten van je creatie.
* Gebruik minimaal 1 artikel op je creatie dat te koop is bij onze webshop https://www.craftaddiction.nl/ en vermeld in je bericht hier in de groep welk artikel dit is.
* Het is niet toegestaan om verwijzingen/links van andere (web)winkels dan CraftAddiction te vermelden in je bericht hier in de groep.
* Door deel te nemen aan deze challenge geef je ook toestemming om je foto te gebruiken op onze social media platforms.

CHALLENGE #10- MIXED MEDIA MOODBOARD


Hieronder volgen de inspiratievoorbeelden van de Teamleden:

Alice 
Ik heb me laten inspireren door de warme kleuren en de bladeren.

Anita
Ik heb mij vooral laten inspireren door de kleuren en door drie opvallende plaatjes voor mij. Namelijk door die van links boven, de blaadjes en nerf structuur. Rechts boven de appeltjes en rechts het middelste plaatje.

Danoesja
Ik heb mij laten inspireren door de bladeren, warme herfstkleuren en vooral de natuur door natuurlijke materialen te gebruiken.

Chantal
(geïnspireerd door herfst, vallende bladeren, houttextuur van de bomen en de warme kleuren van de herfst)

Nicole
(kleuren, blaadjes en hout)



De Challenge loopt tot en met 31 oktober 2017 en de winnaars maken we bekend in onze Facebook CraftAddiction Mixed Media Challenge groep op 2 november 2017.

De onderstaande prijs kun je winnen en dat wordt beschikbaar gesteld door Nicole van CraftAddiction.
De winnaar van deze prijs wordt gekozen met de Random Generator en het Team kiest een Top 3.

De regels en het e-mailadres vind je rechts in de zijbalk.

Veel succes!!
Team CraftAddiction

4 opmerkingen:

  1. Wéér een spannende nieuwe weg eenn voor mij dus helaas compleet uit beeld! De dt-creaties zijn onwijs mooi en wil jullie allemaal héél véél succes en plezier wensen!

    XXIRENE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties gemaakt. Mooie moodboard. En veel succes met facebook. Ik heb mij inmiddels even aangemeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met jullie nieuw ingeslagen weg! Ik denk dat het voor mij dan ook ophoud hier, helaas! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik houd van Mixed Media en ga proberen mee te doen. Heel gave DT bijdragen!

    BeantwoordenVerwijderen