Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zaterdag 7 oktober 2017

Roodborstje......



Hallo allemaal,
Ik ben toch nog even in de herfstsfeer blijven hangen en wil ter inspiratie nog een
Art Journal pagina plaatsen.




Als eerste heb ik een dubbele pagina in mijn AJ met acrylverf gekleurd.
Dit doe ik heerlijk met mijn vingers (deddelen) en ook nog poetsen met een billendoekje.
Op de rechterpagina heb ik rechtstreeks wat kleur op een brayer aangebracht en dit uitgerold.
Uiteraard kan je hierbij de kleuren gebruiken die jij mooie vind.
Het beste is om te beginnen met drie kleuren.
Later kan je met gelatos en gesso altijd nog kleur vervagen of juist toevoegen.


Daarna het Pronty stencil met witte acrylverf en een tool overgebracht op de linkerpagina.
Om de pagina's goed bij elkaar te houden heb ik een stempel op een stukje tissuepapier gestempeld.


Het servet op de pagina geplaatst met multi-medium mat.
Langs de randen een blokjes patroon getekend en met zwarte fineliner en ingekleurd met een molotow witte marker.
Wel zorgen dat de ondergrond goed droog is anders blijft het niet spierwit.
De blaadjes op de rand gekleurd met bruine acrylverf.


Voor de rechterpagina heb ik ook een Pronty sjabloon gebruikt en hetzelfde servet.
Ik vond het leuk om tekst toe te voegen en heb hiervoor Herfst opgezocht in allerlei talen en dit opgeschreven.
De twee kleine vogeltjes vond ik grappig om toe te voegen.
De randen van de pagina's heb ik nog wat bewerkt met distress oxide  black soot.



Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om mee te doen aan de challange van CraftAddiction.
We hebben een nieuwe facebookpagina waar je je creatie op kunt plaatsen om mee te doen.
https://www.facebook.com/search/top/?q=craftaddiction%20mixed%20media%20challenge%20groep
Je vind op de site ook de spelregels.

Tot de volgende keer.


Hdieronder plaats ik de producten die ik gebruikt heb en je kan bestellen bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/
Een klik op de foto en je komt bij het juiste artikel in de webshop.

 rood    bruin    oranje

 wit    inkt    molo   

 fineliners    tacky glue    multi=coat    heat

 black    gelatos    tool

Geen opmerkingen:

Een reactie posten